onsdag 3. april 2013

Prøv vinnerlykken!!!

 
Nå har jeg snart blogget i seks år.
Det har vært noen spennende år.
Mange nye bloggvenner til inspirasjon og glede.
Jeg var innom Lydia på vei hjem fra jobb,
der falt jeg for Tildastoffer og noen nye blå og hvite stoffer.
Jeg trekker to vinnere den 13.4. da har bloggen bursta.
 
Et lodd for kommentar til dette innlegg.
 
To lodd for kommentar og følger,eller bli følger.
 
Tre lodd om du kommenterer,følger og deler dette innlegg,med link.

Nå har jeg fått 100 følgere....

Da blir det mere på gavedrysset:))
 


33 kommentarer:

Dollandesign sa...

Sex år är en lång tid. Så länge har jag inte vetat om att Du "fanns". Men nu för tiden tittar jag gärna in till Dig och njuter av det jag ser och läser.
Så jag "tar gärna" en lott.

Dollandesign

Signes sammensurium sa...

Hei! Jeg har akkurat oppdaget bloggen din, er selv en "fersking", har hatt bloggen Signes sammensurium siden nyttår.
seks år er lenge!
Hilsen Signe.

MarJE sa...

Oj, så flott å feire seks års blogging. Jammen har du holdt på ei stund då.....men det ein likar held ein på med.
Vil selvfølgelig være med på dette og tek 3 lodd.Kommentar, følgar og link.
Klem frå MarJE.

Unknown sa...

Gratulerer med 6 år! Jeg vil gjerne være med på trekning - tar 2 lodd.
Ha en super dag!

Elin sa...

Då har vi blogga like lenge! Gratulerer, 1 lodd!

Signe Helene sa...

Gratulerer så mye med 6 år!! Wow, det er lenge :)
Jeg blir gjerne med i trekningen :)
(signe4@hotmail.com)

Inger Marie sa...

Gratulerer med 6års bursdag!
Fine stoffer du har til giveaway:)
Tar 2 lykke lodd...trodde jeg var følger..men nå er jeg det:)

Gill sa...

What pretty fabrics!
Can I join in from England??

Grete sa...

Gratulerer! Jeg titter ofte innom og ser hva du holder på med. Fine stoff du har kjøpt. Jeg tar ett lodd.

Hilsen Grete

Elisabeth Solum sa...

Takk for kommentarer hos meg! Veldig koselig at du blir med på min Give away! :)Flott blogg du har! Gleder meg til å se mer på den!
Ha en god helg!
Klem Lisa

Anonym sa...

Gratulerer med bloggbursdagen. Du har ein blogg som det er kjekt å kikke innom stadig vekk. Tar gjerne et logg i lotteriet ditt - gerd.ynn(@)online.no

Anne-Mettes Oaser sa...

Tillykke med 6 års blog-fødselsdagen :-). Jeg snupper 2 lodder i din fine give away.
od weekend :-).

HildeR sa...

Følger og kommenterer - 2 lodd

mari_gull(at)yahoo.no

Bente_s sa...

Deltar gjerne i trekningen :)
2 lodd for følger og kommentar.

Vennlig hilsen
Bente S.
gully2345 a) hotmail.com

Tove G Ulstein sa...

Gratulerer med 6 år ! Eg har hatt maaaange timar med inspirasjon og kos ved å følgje bloggen din : ) Eg er interessert i det same som deg, men har ikkje laga meg blogg endå... Eg vil gjerne vere med i trekninga ! Eg vil framleis følge med på bloggen din : )

Helsing Tove G Ulstein
tgulstein@gmail.com

Anonym sa...

Jeg er med :) Gratulerer med 6 år :)

Sara J.
rangoahang@hotmail.com

Geroannie sa...

2 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Tina T sa...

2 lykkelodd på meg :)

Anonym sa...

Hei!
Så fine stoffer. Jeg blir gjerne med i trekningen. 1 lodd

i_Sen3@yahoo.no

Berit sa...

Først, Gratulerer med jubileum.
De snurrene så gode ut, heldige de som fikk de med i nistematen.
Jeg er gjerne med å tester vinnerlykken, 2 lodd på meg.
Ha en fin søndag. Klem Berit

Logika sa...

Wow, 6 år med blogg er en stor bragd! Vil selvfølgelig vinne en så fin premie, og trekker derfor 2 lykkelodd (kommentar og følger).

Nå skal jeg også lage snurrer!!!

Misemor sa...

2 lodd på meg! Følger og kommentar.
Flott blogg du har. Og de litt på en snurr må jeg nok prøve meg på en gang.
=) God kveld fra Tone

Helene sa...

Gratulerer med 6 år!
Jeg vil være med på 1 lodd:)

madebyjulia sa...

Gratulerer så mye , jeg vil gjerne ha 3 lodd:)

Siri sa...

Så nydelige stoffer. Jeg får visst aldri nok, jeg. Vil gjerne være med på blogglotteriet sånn på tampen. Det blir to lodd på meg, kommentar og følger som jeg er fra før. Alltid trivelig å stikke innom bloggen din. Hilsen Siri:-)

Simon sa...

Jeg tar 1 lodd! :)
zuperman_93(ætt)hotmail.com

Monica's Verden sa...

Jeg blir med og prøver lykken.
Trekker 2 lodd, jeg følger og kommenterer.
Kjempe fine stoffer,så krysser fingrene og håper.

Ha en fin uke videre.
Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anne Silje sa...

Oh, dette vil bli fine sminkepunger til sommerbruk!
3 lodd på meg, har linket til deg i Facebook- statusen min :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse! Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/04/vinn-stoffer.html

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jeg tar 1 lodd. Nydelige stoffer.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Mandelhjärta sa...

Gratulerer med imponerende 6 års blogging! :)
Jeg prøver gjerne lykken med hele 3 lodd. Nydelige stoffer!
Ha en fin dag! :)

Anonym sa...

Gratulere så meget, håper det blir mange år til med blogging. Det blir et lodd på meg i denne giveawayen. Jeg håper og tror at dette holder.

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Klemmer fra Andrea

Unknown sa...

Hei, litt ekstra stoff slår aldri feil :)
- Helene