lørdag 21. juni 2008

Musikk,musikk...




Dette er familien med på i helgen.


Sørlandets musikkfestival:


32 korps skal spiller rundt i byens gater og torg.


Det blir liv og røre.


Herlig korpsmusikk hele helgen.


Grilling i Bendiksbukta, Odderøya.


Her har mange av konsertene til Qvarten godt av staben.


Odderøya er en flott naturperle i sentrum av Kr sand.


Søndagen avsluttes det hele i Dyreparken.


Med småkonserter ,Show....med mere...


Det blir jo også tid til en titt på alle dyrene.


Så håper jeg vi kan si vel blåst søndag ettermiddag.
GOD HELG!!!

7 kommentarer:

Huset på toppen sa...

Kos dere masse i Kristiansand i helgen,håper værgudene sender ned sol og fint vær til dere og alle oss andre som harregnet nesten vekk de siste dagene!!

Ha en god helg og st.hans
klem

@__EY__ sa...

Hei,

også her i Stavanger
er det korpsfestival (?),
mye ståhei og lyd
i bygatene i dag, lørdag.

CD`en er på vei,
for melding er motatt,
men posten stengt, nå...

Ha ei kjekk korpshelg.

Anonym sa...

Det høres herlig ut. En hel helg fylt med musikk. Kos deg masse.

borghild sa...

Så koselig program på dere i helga, og håper været i dag ikke ødelegger stemningen!
Ja, Merete hadde nesten FOR mye fint, og skjønte av loftet at hun holdt kurs osv:-) Må nok tilbake, ja:-)
Ha en fin søndag! Klem B:-)

annemariesquilt sa...

Kaldt, blåsete og regn i dag...
Håper de hadde det fint i går, for i dag har det igrunnen bare vært ufyselig!
Sitter å syr i dag, har lovet min svoger å lage 50 års gave til min svigerinne. Det blir et veggteppe tror jeg, er usikker på hvor stort jeg skal lage det, for det skal jo faktisk quiltes etterpå..
Håper du får varmen under et ullpledd i kveld med en god kopp tea...........

Sonja sa...

Korpsmusikk,herlige ,travle,glade dager.Musikkstevner,musikkturer,
kakebaking,øvelser. Jada vi har vært innvolvert i ca18 år,da våre barn spilte i Tveit.Det er en flott hobby som en kan ha glede av hele livet.
Desverre har jeg aldri spilt noe sjøl. Men det har vært en glede å være en del av korpslivet.
Kos deg med musikken.Ha en fin st.hans.

Lene sa...

Wow!!!Litt av en helg dere har hatt!! Såå moro!! Ååå, nå lengtet jeg tilbake til egen tid i skolemusikken!! Massevis av gode minner!!

Massevis av gode minner også fra dyreparken. Var ofte der de årene jeg bodde på sørlandet. Og så jobbet jeg i et reklamefirma hvor vi bl.a. drev med skiltproduksjon. Jeg laget infoskilter til den store gullmedaljen til dyreparken - og den gangen var det jeg som laget og digitaliserte teksten som sto i fronten på tømmerrennebåtene. Vet ikke om de bruker malen min enda, eller om de har laget ny?

Du, de rosene heter Falstaff og er en ganske ny Austin rose. Vet du - den duften brer seg over hele den lille uteplassen, og er virkelig helskjønn!! Ellers lukter jo prydkattemynten også veldig godt - og den tiltrekker seg massevis av humler - så da er mor storfornøyd :)

Håper dere får en fin St.Hansfeiring - og at det ble vellykket grillings på jobben i dag.

Good klem fra Drammen :)