tirsdag 3. juni 2008

Lunsj i hagen.






Hallo,et lite raskt innlegg før jeg må løpe.

En travel dag.Blir et år eldre i dag.

Det er en flott solfylt dag,vi skulle ha feiret

dagen med kaker osv,men det er maked på skolen.

Planleggingsmøte på musikken.

Korpset skal arrangere Sørlandets musikkfestival.

Alle foreldre må stille,det blir en travel og spennende

St.hanshelg.
Vi fikk et par herlige timer i hagen i dag.
To venninner var her til lunsj,gaver fikk jeg også.
Å,ååå så morro,blir litt barn igjen da.

Ha det fint!!!

7 kommentarer:

♥ H@rmoni ♥ sa...

Gratulerer med dagen!
Håper du fikk en topp dag- til tross for at det ser ut som den er/blir travel!
:O)

Sologbolig sa...

Gratulerer så masse med dagen!! Travle tider hos deg og ser eg ...utruleg kor alt må toppa seg på denne tida. Nydelig sommerbord du hadde dekka. Ha ein fortsatt fin kveld!

Grip dagen sa...

GRATULERER MED DAGEN LINDA!

Det høres ut som en travel utgave av en bursdag...?
Men du verden så hyggelig med besøk av venninner da! Sommerlig og fint dekket bord.
Nei, du har det vel travelt... Ikke tid til å sitte å lese kommentarer hele dagen... He, he.
Ha det fint i varmen!
Sommerlig hilsen fra Marit

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Gratulerer med en times overstått! Håper dagen ble flott til tross for travelt program. Slik er det her også for tiden , mye som skjer så bloggingen blir nok ikke den samme som en trist høstdag !
Ha en videre skjønn uke. Nå må jeg lalle , altfor sein i seng!
klem

Anonym sa...

Gratulerer så mye med dagen som var. Det var et vakkert lunsjbord du hadde dekket. Får håpe du innimellom får tid til å sette deg ned å bare nyyyte den herlige tida vi er inne i nå.

Lene sa...

Heeeei, Linda :)

Hihiiiii... Du, jeg skulle bare innom deg i fulle farten. Er inne for å sette på noe musikk. Mannen og jeg er ute og maler. Han grunnmuren, mens jeg holder på med en gammel kurvstol. Men her ble jeg jo sittende ;) Og mannen lurer vel på hvor det blir av både kjerring og musikk, hehe.

Fantastisk mange flotte bilder hos deg!!! Jeg og vil til Paris!!!Sååå herlig!! Nei, nå blir det noe franskinspirert musikk på spilleren i allefall. Og så så mange flotte bilder nedenfor her. Blir helt varm i sjela av sånn stemning!!! Og det var igrunnen derfor jeg kom innom deg - for jeg skjønner at damen har peiling på stauder. Jeg undersøkte litt om hagelaget her, men det virket ikke som der var så voldsomt aktivitet. eller kanskje bare det at nettsiden enda var så fersk. Skal sjekke mere etterhvert. Tusen takk for tipset iallefall. Og du må bare pøse på med staudetips, om der er noen du mener jeg bare mååå ha :)

Og, jaaa - Nrk sine sider har jeg trålet hver kveld på sengekanten. Har bladd gjennom både planteguide og sett tidligere episoder av grønn glede. En fryyyd!!!

Hehe, nei, Linda. Jeg skulle så gjerne blitt sittende så mye, mye lengre her inne hos deg, men må finne noe musikk og komme meg ut til den halvferdige kurvstolen min.

Ha en fortsatt fin kveld, kjære deg - og så legger jeg ved en goood og varm sommerklem til deg :)

Lene sa...

Duuuuu - GLEMTE det viktigste!!! GRATULERER SÅÅÅÅÅ MYE MED DAGEN SOM VAR!!! Hipp, hipp for deg :)Håper du kosa deg en hel masse!!!

Og ekstra bursdagsklem her :)

Sjalabajs :))