lørdag 26. februar 2011

Jentekveld!

Bordet er dekket til fest.
Nydelige roseservietter fant jeg fra min samling.
Ja jeg har en del,elsker å få og handle flotte servietter.
Serviset er Saturn Platina.
Duken er en fin sak som en ikke behøver å stryke,
å det kan jeg like,
la en hvit duk under så ble det lyst og luftig.
Dagens meny var deilige ferske reker.
Rekene er så gode nå med hjertesalat,dill, og en sprut sitron over det hele.

Jeg fikk mange flotte vertinnegaver.
Nydelige tulipaner,som lyser mot meg på bordet.

Frokosten ble selvsakt med reker,vann og tea.
Ja,en måtte jo bytte ut vinen i glasset med vann dagen derpå.
Vannet ble servert i min flotte nye mugge fra GG,
en annen gave:)
Det kom flere servietter ,tea og "sylt " det vil si syltetøy,
fra mine flotte venninner.
Vi hadde en super kveld med god mat og godt drikke.
Mye skjemt og latter.
Nå er det stille i stua på lørdag morgen.
Mann og barn er dratt til fjels.
Katten og jeg holder hus her hjemme.
Vi skal ha noen rolige dager,uten sport på tv.
Her lyttes det til musikk og en kopp tea nyyytes.
God helg!

4 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Heia Linda ;-)))
Tusen takk for kjempekoselig kveld. Jeg hadde det veldig fint sammen med dine gode venninner. Bussturen hjem gikk fint ..
Jeg tror du kommer til å kose deg masse i helga.
Klem Anne MArie

Anne-Mettes Oaser sa...

Kære Linda.
Ha' nogle dejlige dage uden tv mm og hyg dig.
Jeres jenteaften løde rigtig hyggelig.
Knus
Anne-Mette

Beth sa...

Så koselige bilder og det hørtes veldig koselig ut med en venninnekveld!
Ser du har en mugge i den nye GG serien...
Skulle ikke forundre meg om det kommer en sånn mugge til min muggesamling etterhvert?
Nyt resten av helgen i ro og mak...

karinanna sa...

Koselig med sånne dager.