søndag 26. juni 2016

Late dager.


Det er deilig når en kan ta seg noen 
late dager på hytta.
Slike herlige dager hadde vi sist helg.
Nydelig vær og godt lesestoff.
Denne boken kan jeg anbefale.
Jeg har flere av den samme
forfatteren liggede klare til ferien.




Litt håndsøm er alltid
kos på morgenkvisten.

Liker godt teksten på teposen
Jeg er en teaelskende dame.
Liker best tea i løsvekt.
Men disse posene med tekst på 
er riktig artige og god tea også.
Jeg kjøper dem på helsekosten.

Har bare en liten pause før jeg skal opp
å sy igjen.

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

Signes sammensurium sa...

Høres herlig ut! Gleder meg til ferie jeg også!
Klem fra Signe.

Inger sa...

Deilig med late dager og kommende ferie. Det er et godt bokvalg du har gjort. Jeg har lest mange av denne forfatteren, og venter nå bare på neste. En annen forfatter som jeg kan anbefale er Katrine Webb. Hun skriver også veldig flott. Ha en riktig fin sommer.