mandag 18. april 2016

Blomster glede i ruskeværet.


 I går var en herlig dag her sør.
Da kunne jeg finne fram litt krukker og pynt.
Å plante litt☺


Vi bor i et gammelt murhus.
Da er det ikke bare å slå i en spiker når 
en skal henge noe opp.
Var veldig glad når jeg fant
denne gamle pallen.
Den ble en liten vegg som jeg kan
spikre å pynte på.
Den har slik fin patina og lit ujevne bord.
Den gamle rustne veggpotten ble 
fin med en liten stemor oppi☺

Det er et merkelig vær  i dag.
Sol og regn om  hværandre.
Det blåste så mye tidligere i kveld, 
da måtte jeg ta en titt i døra
for å se at ikke blomstene hadde blåst av.

Ha en fin kveld og ny uke!

3 kommentarer:

Jannibele sa...

Så fin en innretning du har laget. Herlig vårstmning har du skapt der. Vi går fine tider i møte nå. God uke.
Jannicke

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
RandiT sa...

Kreativt og fint med litt rustikt utseende, Hadde trengt å ha det genet som sier at slik kan en gjør i hagen men der er ikke jeg . Derfor nyter jeg alle di fine bildene dere hageeksperter legger ut og drømmer om at jeg også har det slik :) Men våkner jo fort opp da jeg går ut i hagen her.. :)))