tirsdag 31. desember 2013

Farvel 2013.


God morgen!
Her nyyyter jeg frokosten i stua.
Det er stille å rolig i huset.
Mann og barn sover. 

 

Jeg leser denne boka:)
Har bare noen sider igjen... 

 
Cantuccini.
Oppskriften har jeg hentet fra bladet
Maison - Mat&Vin.
Jeg tok ikke kanel i kakene,
å heller ikke kandisert frukt.
Jeg brukte mandler,dvs. flere mandler.
Disse bakte jeg på mogenkvisten i dag:))
 
 
Takk for et inspirerende bloggår.
Jeg håper å kunne følge alle mine bloggvenner
videre inn i 2014.

6 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Har dere spist opp alle julekakene. Stille morgentimer er det beste som finnes. Et inspirerende, spennende og kreativt år ønsker jeg deg!

Inger Marie sa...

Godt nytt år!
Takk for hyggelig blogg-år:)

Signes sammensurium sa...

Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!
Stor klem fra Signe.

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Takk det samme til deg, Linda! Godt nytt år!

Gry sa...

Ønsker deg og dine et vakkert og godt nytt år! :)

Torill sa...

Godt Nyttår !!