søndag 31. mars 2013

Herlige påskedager.

 
Vi har skjønne dager her sør.
Ha nyyt sola ute i flere dager.
 I dag ble det salat til lunsj,etter en del timer ble det
brød og en varm kopp tea.
Litt quiltebøker ble med ut i sola,
morro å sitte å planlegge nye syprosjekt.
Men først litt søm på teppet jeg har sydd på en stund.
 
 
I går bakte jeg brød og rundstykker.
herlig duft på kjøkkenet.
 
 
 
Snøklokkene titter opp.
 
 
 
Her om kvelden fikk jeg servert cupkakes.
Den ene bestilte jeg med mørk sjokolade og valnøtter.
Nam,nam:)
 


3 kommentarer:

Elin sa...

Eg må berre spørje om kva form du har brukt til brødet...sjekk ut roseforma mi til kake.

MarJE sa...

Hei,
Her var det mykje kjekk kos og god mat du har laga. Så artig med den forma på brødet.
Høyrest vårlig og deilig ut hjå deg med kos i solveggen og planlegge nye prosjekter....herlig.
Fortsatt god Påske, frå MarJE.

Vivishagerom sa...

Du har virkelig kost deg i disse dagene. Håper været fortsetter og at snøen tiner fort!

Klem vivi