onsdag 21. mars 2012

Sol i hagen!


Deilige vårdager her sør.
Da kribler det i kroppen etter å starte med hageglede.
Har begynt så smått med planting av påskeliljer og stemorsblomster.
Det er mye eføy her i hagen,så en liten krans laget jeg.
Fant også frem noen små søte hageredskap etter barna.
Ny veggpotte har jeg fått.
Den har en bedårende liten pyntekran:)
Den henger høyt for her er det mur,
ikke like enkelt med nye fester i veggen.

Endelig fikk jeg plantet min belgiske søyle,
tror det er litt liv i den ennå.
Klematisen som var med på flyttelasset står like ved siden.


Da jeg var ute med mitt lille kamera ,
var jeg så heldig å fikk tatt bilde av en skjønn sommerfugl.
Dagen blir god med små enkle gleder.
Vårhilsen fra Kristiansand.


3 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sa...

Åh, også hos mig kribler det i fingrene for at plante krukke til, starte i drivhuset. Men må nok hellere vente en stund. Det ser dejligt ud hos dig.
God aften.
Knus
Anne-Mette

Sissel`s syglede sa...

Ja det må jeg si, så kjekt det er med slike deilige vårbilder. Blomster som titter frem i alle farger. Det er ei deilig tid vi går i møte.

Tonje sa...

Så flotte bilder. Kjenner at det kribler litt i fingrene. Fikk ordnet litt i blomsterbedene i helga... så nå kan det bare begynne å spire og gro.