torsdag 30. juni 2011

Frokostbrikke!

Fantastisk flott er hjertestoffet som jeg har brukt på
toppen av frokostbrikken.
Stoffet fikk jeg i gave,pluss to til:)
Kvadratene lå på vent til jeg ble inspirert....
Brikken er flott til midt GG servise.
Her med frokostskålen.
Jeg elsker flotte bånd.
Dette fant jeg på den
Den Blå Dør.
Deilige blåbær i skålen,nå er det bare å nyyyte,
du finner dem i skogen.
På sommeravsluttningen i quilteklubben
var jeg så heldig å vinne disse flotte stoffene.
Ha en fin torsdagskveld og en strålende helg!

4 kommentarer:

Mona sa...

Så sommerlige frokostbrikker! Flott gevinst. Ser for meg en flott pung i disse stofferne!

Rosehagen sa...

Kjempefine frokostbrikker;)
GG servisene er så fine!!
Å som jeg gleder meg til blåbærene kommer i trøndelag;)

Ønsker deg en flott helg.
Klem fra Ann-M.

Frk lykkelig med farge sa...

Hei hei.

Ekstra kos å spise frokost med så fine bordbrikker. Jeg laget tre stykker i fjord, men har ikke fått laget flere enda. Må se om jeg får tid til det i ferien, men håper på fint vær så da blir nok ikke symaskinene prioritert.

Ha en god helg.

Anne-Mettes Oaser sa...

Rigtig sød frokostbrik, fint bogomslag og en dejlig gevinst i quilteklubben.
Klem,
Anne-Mette