lørdag 4. september 2010

Dansk Patchwork treff i Skærbæk.

Nydelig hus i den lille danske småbyen.
Treffet var på et feriesenter.
Min mann og jentene var på ferie på dette senteret i fjor.
Jeg ble fasinert av alle baliteppene som var på utstillingen.
Dette er farger jeg har en stooor bunke av hjemme,
nye ideer tar form....
Nærbilde må til.

Sarte lyse stoffer,eller som her
gamle kjøkkenhånklær og rosestoff.

Utsnitt fra en veske,ennå flere balistoff.



Huff,her skjedde det noe..... med bildene....

Balistoff til samlingen....

Søte pasteller,jeg falt pladask :)

Kaffe Fassett stoff til samlingen min.

Sarte lyse stoffer må også til.....

Dette var også typisk meg,bare måtte ha dem:)


Det var en supet tur med masse nye ideer og trivelig selskap,
med flere kreative damer.
Turkomiteen hadde lagt opp en fantastisk tur.
Ny buss fikk vi og en knakende grei bussfører.

10 kommentarer:

Tonje sa...

Her var masse fint å se. Tenker dere har hatt en flott tur.
Ønsker deg en fortsatt god helg!

BenteOO sa...

Mykje augegodt!
Inspirerande for oss følgarane også!

Guttemamma sa...

Tipper du har kost deg ja, og kvelden utover høsten er fullbooket med symaskinen tipper jeg:)
klem

karinanna sa...

Så masse flotte stoffer, sikkert en herlig tur....

annemariesquilt sa...

Tusen takk for koselig tur Linda ;-))

Birgitta sa...

Så mycket fint att se där. Och så härliga och friska färger på allt.
Så roligt att få se detta.
Kramisar Birgitta

AnneH sa...

Ja, nå har du mange fine stoffer du kan sy av. . .hvis du klarer å bruke dem ;)
Ser forresten at teppet på bilde har de samme fargene som hekletøyet ditt i "Headingen".

Grip dagen sa...

Alltid gøy med inspirasjonsturer og komme sammen med folk som har samme interresse. Skapergleden smitter voldsomt!

Julebyen finner sted i Vennesla sentrum de to midterste helgen i desember.
Det blir et kjempeflott opplegg med 12 salgsboder med ulikt håndarbeid og gammeldags julestemning. Det skal være en opplevelse for alle sanser, blir det sagt.
Kor kommer for å synge, speideren skal selge julenek, og hele sentrum skal pyntes med lys og juletrær. Tenk så flott!
Jeg gleder meg til å stå der og nyte julestemningen og treffe hyggelige folk.
Håper du stikker innom!

Klem Marit

lavendel mio sa...

Så mye fint du viser!
Slikt kan jeg bare drømme om å sy...
Ha en nydelig helg, klem Hanne

Timotei sa...

Her var det mye fint! Tusen takk for at du deler bilder med oss! Det må ha vært en flott tur. Masse fine stoffer du har fått med deg hjem også.