onsdag 9. juni 2010

Deilig mat i Roma....

Ja,det er masse herlig mat å få i Roma.
Jeg legger ut bilder fra to av plassene vi besøkte.
Denne resturanten besøkte vi på lørdagskvelden.
Her hadde reisekomiteen bokka oss alle inn.
Da ble det felles middag.
Vi fikk et eget rom innerst i resturanten.
Vi fikk en herlig kvikk eldre servitør,
med glimt i øye.
Han fortalte at Dronning Sonja hadde spist hos dem.
Her ble servert mange herlige retter.

Fylt pasta og en pannekake....tror jeg.

Salaten sparte mange av oss,slik at vi fikk grønnsaker til
middagsretten.

Middagen var fylt gås,herlig smak.
Når en flytter salaten fort over så blir det ikke dandert så lekkert.

Tiramisu,skjønt....

Dette var en resturant med masse opplevelser for
øye og gane.
En annen kveld havnet vi på denne resturanten.
Her var det herlig mat.

Min mann bestilte en rett med fem forskjellige
pølser ogkjøtbiter i... mat til en hel hær.

Jeg bestilte en kyllingrett som smakte nydelig.
Passe mat ,da vi var innom på denne plass på
ettermiddagen da manfolka var på fotballkamp.
Nydelig Panna cotta,deilig smakte den,nam,nam..


Nyyyyt kvelden.

3 kommentarer:

Sologbolig sa...

Å så deilig dette såg ut. Koselig å gå på restaurant og spise andre ting enn det man gjør til vanlig. Og Roma er jo ein utruleg by med mye historie. Og gratulerer så masse med vel overstått dag (det hadde jo ikkje eg fått med meg). Ønsker deg fine junidagar. Klem.

Guttemamma sa...

Roma er og blir et fantastisk sted...

Hennes sa...

Ja dette såg nam, nam ut.
Gratulerer med overstått :O)

Klem Linda.