torsdag 13. mai 2010

Vårtur til hytta.

Vi hadde en flott dag på hytta i skjærgården.
Det er ikke så mye blomstring i havgapet.
Men noen skjønne påskeliljer var der.
Villkisebærene blomstrer.
Robåten ligger ennå på land.

Åpning av uteplassen må til...

Barna fikk montert trampolina.

Skibua ennå ikke helt åpnet.


Hytta vår,dette er ei familiehytte,
hvor vi har fine sommerdager sammen.

Naboen har fått bygge to ultramoderne funkishytter.
Herverk i naturen,skutt ut og laget store steinmasser rundt.
Hyttene rundt her er litt mere sørlandstil...
Foreldrehytta til naboen er et gammelt sørlandshus,
med skjel....

Jeg blir helt satt ut når slik får komme opp i dette nabolag.

Hytta ble varmer opp,noen skulle overnatte.
Vi ryddet ut litt,fikk satt ut hagemøblene.
Etterpå var det grilling, snopp og noe varmt i koppen.

Vi suste over vannet i min svigerinnes nye båt:))

7 kommentarer:

annicken_j sa...

Ja det er kjempe gøy :)
Men jeg vet ikke helt hva jeg skal lage, men det kommer seg vel etterhvert tenker jeg..
det er sant det, at dere har den fine hytta :D
Ha en fin 17 mai dere også

Lappedamen sa...

Så deilig det hørtes ut med sjøliv. Synd med ramponeringen i nabolaget.

Hilde sa...

Ser ut til å være en fin tur - deilig å liksom åpne hytta for sommersesongen... Rart det der hvirdan noen får bygge hva som helst - hvor som helst, mens andre ikke en gang får sette opp et lite dukkehus til ungene...
Hilde

Beth sa...

Ååå, for et deilig familiested dere har?
Bare å vente på sommeren nå...


Klem Beth`s småting...

Josefine sa...

Å for et flott landsted dere har!
Men selvsagt ikke kjekt med bygg som ikke passer inn i så idylliske omgivelser.

Ønsker deg en flott helg og en fin 17mai feiring! Stor klem

Guttemamma sa...

Ser ut som et drømmested...kos dere masse ,Linda!!
klemmer♥

Siddis back home sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min! Så flott hytte dere har, skal nok bli mange herlige sommerdager der snart, god helg!