onsdag 17. juni 2009

Sommertur med Quilteklubben.

Lette sommerstoffer i blått,lilla og litt grønt.
Ett blått nesten ensfarget stoff er ennå til vask.
Ble inspirert av blått da jeg tittet inn i det nye
Vakre hjem og intriør.

Det ble med hjem noen sarte stoffer i
rosa,grønt og beige.
Ja da, jeg liker polkadotter.

Flott sommerstemning i butikken.

Sommerveske med nydelige sommerfugler.

Flott teppe med hage som tema.

Detalj.

Lys og luftig løper.

Lekkert teppe i blå toner.

Aftenbønn.

Hagen.

Teppe i turkis og brunt.
På mandag var jeg på jobb og hadde pakket
sekken med skift for det var sommeravslutning
med Quilteklubben til Vennesla,bygda hvor jeg
jobber.
Jeg hadde noen timer før jeg skulle på møte.
Da var jeg innom en bruktbutikk å myste.
Etterpå traff jeg en venninne på Fru Moseid.
Hyggelig prat og litt salat,litt planlegging av
fredagskvelden.
På Lydia gikk årets sommertur med Quilteklubben.
Her var det mange fristelser.
God stemning!!!

13 kommentarer:

Sissel sa...

Så mange fine stoffer, hærlige farger... er for tiden i modus for lyse stoffer jeg, sikkert sommeren som gjør det.
Skal på quiltetur neste onsdag vi, gleder meg masse..
Skal bli arti å se hva du skal bruke nyhetene dine til.
Ha en fortsatt fin dag.
Sissel

LeKaQuilt sa...

De nye stoffene dine er nydelige:o) Gleder meg til å se hva du lager av dem.

Mona sa...

Nydelige stoffer du har kjøpt. Spennnende å se hva du skal sy av de.
Ha en fortsatt fin dag.
Mona

Sologbolig sa...

Utrulig mange flotte stoffer og flotte tepper. Ha ein fin dag.

Guttemamma sa...

At noen kan lage noe sånt...blir så imponert!!! Og skjønne stoffer du har kjøpt i herlige farger!! Gleder meg til å se hva det blir-)

Merete sa...

Nydelige stoffer du fikk med deg hjem. Sr ut som en flott butikk dere var på besøk hos.

Aina sa...

Mange fine stoffer, skal bli kjekt å se hva flott du tryller fram av disse:0)
Håper du har fine sommerdager.
Klem fra meg.

Magdalena sa...

så nyyydleig , bedårende stoff...

og du , kjæresten til dattera mi kommer fra vennesla, ho skal bo hos dem i sommer, mens ho har sommerjobb på Geheb i kr.sand.

takk fro kox hilsen fra deg,- ja noen ganger er stien kronlite, faktisk gansge vond å gå...

ønsker deg en skjønn helg,-
vi skal forresten i bryllup i kr.sand i helgen...

hilsen magny___*

Magdalena sa...

takk,- så grei du er...
og KOOOOOs dere på bølgan blå...!
klem*****

Grip dagen sa...

Den som kunne vært der! For en herlig sammenkomst dere må ha hatt! Oj, oj, oj...!!!

Nå er det snart skoleferie. Da håper jeg det kan bli en tur til Vennesla. Besøke slektninger - og selfølgelig Lydia!

Nå sviver vel symaskinen din fornøyd. Mange nye stoff som venter på å bli noe flott...
Kos deg!
Klem Marit

Kari Anne sa...

Lekre stoffer du har handla.

Gøy å dra på tur med "likesinnede" :o)

Hilsen fra Kari Anne

annemariesquilt sa...

En fantastisk flott tur vi hadde til Vennesla, jeg koste meg masse.
Stoffene du kjøpte var bare så skjønne, hva skal du lage tror du?
Kuverbrikker kanskje....
Sommeren kommer kanskje til uka, kos deg!

LeKaQuilt sa...

Det ligger en award til deg på bloggen min :o)