søndag 2. november 2008

Hjelp som tiden flyr...

Hei i dag ble det krøll når jeg skulle legge inn bilder,
så her er potetlefsene som forsvant .....
Denne Awarden har jeg fått av Aina.
Sender den videre til dem som ikke har den.

Snøen sneiet innom sørladet på onsdag.

Koselige ting på kjøkkenhylla.

Forberedelse til bakedag på jobben.
Bakte ut potetlefsene på brødfjela fra Ikea,


da fikk jeg riktig høyde og den var god å kjevle på.


På mandag rigget jeg utstilling med gamle

håndarbeisting på jobb,
ååå så mye flott som er tatt vare på.

Hadde med med kamera men glemte å ta bilder.

Tirsdag var den store bakedagen på jobben,
barna fra barnehagen og de eldre koste seg
med å bake potetkaker.
Mange stakk innom for å se utstilling ,
smake på potetkaker og slå av en prat.

Litt sang ble det også sammen med ungene.

Noe av det jeg syr på for tiden,vi skal ha
juleutstilling på jobb.


Ha en fin kreativ uke!!!

11 kommentarer:

Guttemamma sa...

...og god uke til deg og!! Koselige bilder du viser:-)

Anonym sa...

Så fine bilder du har tatt. Hylla på kjøkkenet ser så koselig ut. Har noe lignende selv. Ønsker det en flott uke!

annemariesquilt sa...

Heia Linda. Godt å se at det er liv i deg... Høres spennende ut med utstillingen som du arrangere på jobben din.
Her hos meg håper at ting snart roer seg litt slik at jeg kan begynne å kose meg med syinga igjen. Hadde hvertfall en fantastisk hyttetur i helga , det var eventyrstemning med snø og flott sol !

Guttemamma sa...

..jeg har ikke sydd altså, kjøpt på Bohus! Klem med ønske om en flott dag

Sonja sa...

Potetlefser,mmm.. ser godt ut. Det har jeg aldri prøvd å bake. I nordnorge der jeg opprinnelig kommer fra, var det ikke vanlig med potet lefser. Det var først da jeg flyttet til sørlandet at jeg smakte potetlefser for første gang. Syntes nok det var litt tørt og rart. Vi var vant til tykklefser, hardangerlefser og klinalefser med masse smør, kanel og sukker på. Men nå synes jeg potetlefser er helt på høyden med de andre lefsene.

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hi hi, armene mine holder på¨å falle av skal jeg si deg!!!! Råsliten og gangsperr så et holder, men biter tennene sammen !!! Nå skal trappen få et oppfriskende strøk, den er heldigvis liten og nett uten svinger og avsatser he he.
Du så koselige bilder fra kjøkkenet ditt, du kan tro jeg gleder meg til pepperkakebakst og kos ved symaskinene, misunner deg her jeg sitter.
Ha en flott helg kjære du.
Klem

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Nå ble jeg virkelig inspirert til å bake litt i dag! Er sylte forkjølet, så det blir ingen ridetur, men bake kan jeg alltids gjøre... Skal prøve muffinsoppskriften i forrige innlegg, selv om jeg ikke har melkepletter i huset. Regner med at sjokolade i biter gjør sammen nytten :-)

Jammen er du flink til å sy, men det har jeg jo sett før! Nå i disse førjulstider må det være ekstra gøy å kunne lage ting selv. Jeg må nok nøye meg med å kjøpe ting av andre flinke damer... Men du ga meg en idè med julekortmotivet. Nå har det kommet enda mer snø her, og nabodamen lurte på om hun kunne låne hesten min for å ta bilder av den og sønnen foran låven i dag. Jeg burde jo virkelig passe på å ta julekortbilder nå som hun har pusset og shinet hesten min for meg :-)

Ønsker deg en toppen helg!
Klem fra Britt :-)

Tonje sa...

Potetlefsene så nydelige ut. Kanskje jeg skulle prøve å finne en oppskrift og lage det en dag... Flotte ting du syr på for tiden.

Huset på toppen sa...

Lykke til med utstillingen på jobben!
Å,åå de potetkakene så gode ut,det har jeg aldri laget!!

Ha en fin søndag:-)
Klem

borghild sa...

Hei Linda!! Så dumt jeg ikke fikk svart deg før, men markedet var på Vigeland Hovedgård. Fikk solgt en del, og som alltid er det jo noe som blir tomt med én gang, og andre ting en ikke selger noe av!:-) Men jeg er iallfall veldig fornøyd med salget, og det var artig å være med:-) Lykke til med produksjonen, du også!!:-) Klem B:-)

Brit. (lille meg) sa...

Å, men her er det lenge siden jeg har vært innom!
Potetkaker er godt! Er dette lefser eller lomper(potetkaker)?
I Trøndelag er det lomper når de er små og lefser når de er store, men det spiller vel ingen rolle....
Gode er de i alle fall.
Så ser jeg at dere har fått sett snøen også. Huff,ja, det er vel tid for det nå.... Sukk....
Vi har såvidt også sett den, men den forsvant heldigvis like fort som den kom.
Jeg er ikke glad i snøen, men nå trues det med snø her også, iallfall i høyden.....
Det var artig å se innom til deg igjen.
Ha en fin dag!:)