søndag 23. september 2007

Høst.

Søtt blomst i hagen, jeg kjenner ikke navnet,er det kjent for noen
som titter innom så legg inn en kommentar.
Nå har jeg så smått begynt å rydde i hagen.



I dag er det ruskevær ute, så det er koselig å sitte inne med en god kopp te.
I dag falt valget på krydderte, jeg kjøpte ny i går.
Fikk så smått begynt å rydde litt i hagen,den har blitt forsømt i år.
Har ikke stelt der for det var deilig bare med ferie i år.

Har nettopp begynt i ny jobb,det er jo alltid spennende.Prøve å tilrettelegge aktivitet som mange kan ha glede av.
Sansehagen på jobb kan det gjøres mye med, det er et spennende prosjekt.
Nå skal det plantes tulipanløk osv.Må bare bli en dag med litt sol,så en kan få med
seg beboerne ut.Dere lurer kanskje på hva jeg jobber med? Jeg jobber som aktivitør.

Det er en utdøende rase i eldreomsorgen.Noe som er synd,for blir beboere stimmulert og aktivisert så holder de seg lenger friske ,å opplever trivsel og glede.

Ingen kommentarer: