lørdag 25. august 2007

Ennå litt sommer i hagen.

Takløk i horn,å purpursolhat som henger stilig ut over.

Stokkrosene står fint ved husveggen.Frø fått av en kollega ,som hun fikk på en ferietur i Danmark.

Sommerens regn gikk hart ut over hestemynten,fikk meldugg. Råd tas i mot med takk.



Nå vanner jeg i hagen for harde livet, det har vært nydelige varme dager på sørlandet.
Travle dager på jobb også , så ukene bare flyr ....
Har så smått begynt å sy litt,det er jo morro da,koser meg masse.
Nå er vi igang igjen med treff i Quilteklubben til uka, da blir jeg nok inspirert til nye prosjekter utover høsten.På bloggsidene jeg titter innom er det også inspirasjon å hente.
Neste helg er det tur til Lappe-Lise .Gleder meg masse,har alt blinka meg ut noen stoff....

1 kommentar:

Tina sa...

Så flotte bilder fra hagen. Jeg og mannen min besøkte en økologisk hage i dag for det var vist kjøkkenhagens dag i dag. Kjempe koselig. Ho hadde utrolig mange forskjellige urter. Du skriver du er med i en quilteklubb. Kan jeg spørr i hvilken du er med i??