tirsdag 1. mai 2007

Vårlige sysler.




Bildene fra hytta ble tatt av min yngste datter for ca 14 dager siden.Nå er det snart tid for å opp å tilpasse uniformsbuksa til den yngste jenta mi.Siden blir det puslerier i hagen.I år er det mye hvitt på tulipanfronten i min hage. Nå er den første greina med løyntnanshjerter sprunget ut.Ballblommen står i knopp.Tulipanene i det nye bedet var litt anderledes en jeg trodde.Rosa med gulhvite kanter.Spesielt..hm..hm.. Jeg liker spesielt papegøyetulipaner,dem må jeg ha flere av til neste år.Nå har jeg sådd småbladet basilikum i røde leirkrukker ute.La over tykk gjennomsiktig plast.Lukket litt i beddene ,smakte på bjørnerot og sitronmelisse.Bjørnerot er en gammel urt med karrismak.Var på en liten tur til min vennindes hage.Morro å se hva som kommer opp der også. Nå lokker sola så nå går jeg ut igjen.

1 kommentar:

Anonym sa...

mor di e men