fredag 30. august 2013

Quiltetur til Danmark!

 
Hei,hei,lenge siden sist.
Jeg har kost meg på quiltetur i Danmark sist helg.
Vi var til Herning på Dansk Patchworkforenings årlige treff. 

 
Bildene er ikke gode,
 men jeg håper dere får et lite inntrykk.
Dette teppe likte jeg godt. 

 
Fantastisk stjerneteppe:) 

 
Nydelige farger. 

 
Lunsj på fredag hadde vi på en herlig plass
som hete Panny Lane:) 

 
Nam,nam god salat og kald øl. 

 
På lørdagskvelden var vi tilbake i Ålborg.
Da spiste vi på Sans.
Her har vi vært før,
men denne gangen måtte vi finne frem tolmodigheten
for det tok lang tid å få mat til 22 sultne damer.
 
 
Vi avsluttet kvelden med en herlig dessert. 

 
Skjønne bilder i resturanten.
Helt sommer...... 

Sjarmerende hotellrom
 med god plass til meg:)))
 
Ha en fin fredagskveld!


4 kommentarer:

Rosehagen sa...

Så kjempespennende å være på kurs;) Teppene så jo bare så flotte ut;)
Her er det ikke mye søm for tiden, men snart..........;)

Ønsker deg en super helg;)

Klem fra Ann-Mari

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så koselig dere har hatt det på quiltetur! Her var det mye godt for både øye og gane!

MarJE sa...

Det høyrdest ut som ein alle tiders tur. Deilig mat i koselige omgivelsar og du hadde fått eit romselig rom ja :)
Heilt sikkert inspirerandes å fare på slike turar. Flotte quiltearbeid også.
God kveld, frå MarJE.

annemariesquilt sa...

Flotte Bilder..
Jeg savnet veldig å være med !!
Klem fra din romkamereat