lørdag 23. april 2011

Livet er herlig!

Vi har herlige dager i hagen.

Påskeliljene er kommet helt frem.

Nydelig med litt gulfarge nå i påsken.

Her er det lyse tulipaner mot grågrønne salvie.

På torsdag hadde vi en fantastisk dag på hytta i skogen.
Deilig å varmt,vindstille,vi sliket solen og gikk en liten tur i skogen.

Langfredag var jeg en tur i kirken.

Nydelig glassmaleri, jeg er like fasinert vær gang.


Konserten som fikk lokket meg til kirka

var med Frøydis Grorud og Reidar Skaaland.

For en dame,hun TRYLLER frem herlig musikk.

Her spiller hun på tverrfløyten.

Hun spilte også på stor og liten saksofon.

Reidar Skaaland organisten i kirka, hadde inviter Frøydis.

Reidar er en fantastisk musiker som komponerer masse flott musikk.
Han hadde laget 4-5 nye stykker til denne konserten.

Han spiller og komponerer også sanger til barnekoret i kirka.
Jeg hadde bare med meg mobilen på konserten,

så bildene er litt kornete.
Jeg gikk ut i vårkvelden med en fantastisk følelse.

Påskeaften er tilbrakt i hagen.

Vi har et fantastisk vær her sør.

Alt spirer og gror i rekordfart.

Ellers så har jeg bakt loff,

oppskriften fant jeg i Schønberg Erkens kokebok.


Ha en strålende kveld:)

1 kommentar:

AnneH sa...

Enig. Livet er herlig, og disse varme dagene må gjemme og ta med oss når gråværet kommer.
Kan tenke meg at det var en fin opplevelse å være på konsert i den flotte kirken. Fint for kropp og sjel!